Städning

Nu när jag höll på och städade hittade jag en gammal dagbok. Hahahaha herregud vad skumt jag hade skrivit i den. Och den fick en att tänka tillbaka till dom gamla goda tiderna. Back in the days asså <3


Jag hittade även mina SO böcker och då kom jag på att jag behöver läsa igenom alla sidor om typ andra välrdskriget! Gaaaah PALLAAA!
Att skolan börjar snart är en ända stor ångest. Jag orkar verkligen inte tänka på alla betyg, nationella prov, gymnaisum, balar och sånt skit.
Ska iallafall försöka göra det bästa av tiden som är kvar, det är faktiskt inte så mycket om man tänker efter.

Rummet är iallafall inte klar städat än. Åååh orkar inte det var tråkigt. Jag går nog och duschar istället.


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag måste med plugga, men orkar inte öppna böckerna!

2009-01-03 @ 22:13:03
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Minna

Men balar e ju typ mysiga :)

2009-01-04 @ 23:28:21
Postat av: Linnea

Minna det skulle du inte tycka om du gick i våran klass...

2009-01-05 @ 00:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0