Socialt behov

Jag har suttit isolerad på mitt rum alldeles för länge! Jag måste blir frisk snart innan jag blir helt galen. Behöver umgås med kompisar just nu. Den ända jag har hunnit med att träffa mycket under lovet är Karin och möjligtvis Louise i förbi farten. Jag måste träffa Kalina, Cassandra och Jossan snart och göra roliga saker! Och Tove skulle jag ju faktiskt också träffat. Jag har mycket att ta igen med alla känns det som.

Det är tråkigt att vara själv så är det bara. Jag har varit nere dom senaste dagarna men jag kom på att det är för att jag inte har träffat någon på länge! Behöver verkligen lite socialitet innan jag går ner i riktiga depressioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0