Småproblem

Ja nu ska jag faktiskt ta och klaga på lite allmäna grejor.
För det första så vaknade jag idag alldeles för tidigt pga att dom borrar som inihelvete på gården! Varför i helvete gör dom det klockan åtta på en morgon? Nu har dom såklart slutat arbeta med balkongerna och det gör mig så jävla sur att dom ska stå och borra på morgonen och sedan sluta arbeta på eftermiddagen. Dom har fan byggt balkongerna sen i somras och nu tycker man verkligen att dom kan vara klara! Jag kunde iallafall somna om och vaknade vid halv tolv av att en lampa lyser. Då går jag upp och så tittar jag mig omkring i lägenheten. Alla lampor är släckta förutom den som lyser in i mitt fönster vid dörren! GAAH VAD IRRITERANDE! Ingen verkar kunna tänka nu förtiden...
För det andra så skulle jag just bege mig iväg med Magnus för att köpa lite spel till vårat Wii eftersom vi har en check som vi fick när vi böt in vårt Gamecube. Båda kommer på att vi inte har något busskort. Jag var faktiskt jättetaggad på att åka och fixa nya spel (det låter töntigt jaa) men så har man inget man kan åka på. Plus så hade pappa inte lämnat några pengar i pengaskålen och han jobbar så jag och Magnus kom ingenvart. Iställer så sätter man sig framför datorn för att man inte har någon lust alls att gå in till stan när det är såhär kallt och man fortfarande är sjuk.
För det tredje så har vi gympa imorgon på morgonen och det känns verkligen hur avlägset som helst för mig. Jag är ju fortfarande sjuk och det får jag damp på för jag vill bli frisk och börja umgås med vänner igen istället för att isolera mig. Jag vill också vara med på gympan för det är kul och nu är det sista terminen så det gäller att ligga på topp.

Hoppas alla får en mysigare dag och är på bättre humör än vad jag är!
PUSS

Kommentarer
Postat av: S A N N A

vilken söt blogg du har! :*

2009-01-07 @ 16:52:31
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: moa

haha i know :/

2009-01-07 @ 17:01:59
URL: http://mmoaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0