Skäms inte

Ni har nog märkt att jag har lagt upp en del lustiga bilder på mig och undrar varför jag gör sånt?
Jo det är nämligen såhär att jag skäms inte för hur jag ser ut. Själv tycker jag faktiskt att jag ser väldigt bra ut och jag har accepterat att såhär ser jag ut och det kommer jag gör i resten av mitt liv. Jag tycker att alla borde acceptera sig själva. Visst kan man vilja gå ner i vikt osv men det är en helt annan sak enligt mig.
Jag har faktiskt väldigt bra självförtroende och vågar stå upp för hur jag känner och tycker och det är ju inte alla som kan. Vem av er som känner mig har inte hört mig skrika ut något konstigt eller sånt liksom? Haha vissa tycker det är kul att jag kör mitt egna race andra kanske dampar lite för att jag tar upp ganska mycket plats. Mitt självförtroende kan väll sviktas som alla andras och man kan känna sig lite underlägsen men i det stora hela så är jag väldigt framåt och pratar med dom flesta.
Jag är som jag är, snygg och självsäker yeeeah! <---- cooooling!


Kommentarer
Postat av: Madde

Helt rätt Linnea! And so true!! :D <33333

2009-01-11 @ 22:39:44
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0