Sjuhelvetes camping!

Jag och Kalina sitter och chattar just nu på msn och minns tillbaka när våran klassresa var. Det var verkligen ett helvete just då och vi grät och alla var sura på oss för att vi lät fast vi igentligen skrek på dom som lät. Men nu kan man se och skratta åt dom tiderna. Haaaaaaaahahahahaaha vi gick verkligen loss i tältet och jag minns verkligen inget av alla dom här fotona ni snart ska få se!
Kalina: "Vi blev transar i tältet!"
Jag, Kalina och Jossan på dom här fräcka bilderna mjauw!

             


Kommentarer
Postat av: vesslan

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHA

SERIÖST ASSÅ FYFAAAAAAAAAAAAAAAN JAG GRÄT SKITMYCKET GAGAGGAGAGAHAHHAHAHAHHAHHAHAA FETT LÄÄÄÄSKIGT :( ALLA SNARKA HAHAHHAHAHAHA GUD JAG MÅDDE JÄTTEDÅLIGT HAHAHHAHAHAHAHAH

2009-01-03 @ 02:43:32
Postat av: Madeleine

Linnea förlåt men på sista bilden såg du verkligen ut som en kille hahahaha!!

2009-01-03 @ 19:21:21
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHAH JAAAAAAAG VET! det är det som är så underhållande :D

2009-01-03 @ 19:29:09
Postat av: JOSSSSSSSSSSAAAAAAN

HAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHA

DOM DÄR BILDERNA ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FIIIIIINAAAAAAAA :D

2009-01-04 @ 18:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0