Öppet hus

Jag kom nyss hem från Kärrtorps öppna hus och den ända nackdelen jag ser med den skolan är att det går såå himla mycket folk på den! Dom jag känner som går där säger att den är mysig osv men jag är mer rädd för att inte veta vad man ska ha på sig varje dag.
Det var satmycket människor där och man träffade en hel del folk man kände och jag såg en kille som jag har varit kompis med sen barndomen, fast honom vågade jag inte hälsa på. Hans pappa är typ döv och jag kommer inte ihåg om han var det också hahahaha.
Jag tror att denna skola kommer jag välja om den jag helst vill ha inte verkar bra på öppna huset (jag säger inte vad skolan heter för vissa anledningar).


Såhär såg det ut inuti. Lite Fridhemsskolan style

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAHAHHAHAHA VET DU JAG VAR OCKSÅ DÄR!!! HAHAHHA synd att vi inte såg varandra. Jag behöver ju inte börja kolla på gymnseium riktigt än men jag har hört mycket bra om den så jag tänkte varför inte? SÅ VAR DU DÄR OCKSÅ!:D

2009-01-21 @ 17:08:44
Postat av: Linnea

HAHAHA MEN MUPP MADDE!

2009-01-21 @ 19:15:26
URL: http://llenox.blogg.se/
Postat av: moa

den är typ inte så bra som den verkar, jag går där och den suger..

2009-01-22 @ 20:10:35
Postat av: linneaa

jag tyckte också den verkade bra först, men jag hörde att intagningspoängen kommer höjas skitmycket, så det kommer vara jättesvårt att komma in där.. plus att en jag känner som går där säger att dom har skitmycket läxor, dom har typ ingen fritid alls!

så jag ska nog satsa på nån annan.. :)

2009-01-22 @ 20:11:18
Postat av: tina

min lillasyster går där i 1a ring och hon är jättebesviken över skolan, det var långa dagar och det var inte alls så bra som hon tyckte att det verkade på öppet hus, så om jag skulle vara du skulle jag satsa på nåt annat

ha en bra kväll :D

2009-01-22 @ 20:23:21
Postat av: natta

skolen är tung. muppen som säger att den inte är så bra som den verkar vet inte vad hon snackar om haha. o att det va mycket folk kan bero på att det va öppet hus hahah. o klädseln lär du ju nog inte behöva oroa dig över :p alla klär sig typ som vanligt... TOBIAS HAHA! jag har också sett honom. han är inte döv :)

2009-01-22 @ 20:27:57
URL: http://nftv.blogg.se/
Postat av: Anonym

YÄÄE LÅTER UNDERBART

2009-01-22 @ 22:17:25
URL: http://ttoves.blogg.se/
Postat av: natha

du kan säga det är lungt, det är inte som att någon kommer söka dit bara för att du vill gå där tvärtom om INGEN KOMMER SÖKA DIT för du är för tjock

2009-01-30 @ 14:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0