OOOOMG!

ÅÅÅH HERREGUD! Och då menar jag verkligen ÅÅÅH HERREGUD!

Som dom flesta vet så har vi haft öppet hus på vår skola idag och det innebär att man går på lektioner med föräldrar så att föräldrarna får se hur man arbetar osv.
Två tjejer i sjuan hade suttit på McDonalds i Fridhemsplan innan dom kom till vår skola. Sedan så åkte dom in mot Stadshagen och några personer följde efter dom. Utanför våran skola slet "efterföljarna" av en av tjejernas jacka och sa att dom var tvugna att ge dom alla deras saker. Dom höll alltså på att bli rånade! Men precis då kom en tjej från min paralellklass ut och jagade bort dom såkallade rånarna. Fattar ni vilket sammanträffande att hon kom ut just då! Och kan ni fatta att dom nästan blev rånade precis utanför min skola!

Hur vet jag då detta? Jo det är så att Sixtens kompis storasyrra är en av dom som höll på att bli rånade och Sixtens kompis var hemma hos oss idag så därför berättade deras pappa det för min pappa och låtsasmamma.

Gaaah detta är verkligen gaaalet! Tjejen i min paralellklass är en hjälte om jag får säga det själv. Helt sjukt att man inte kan gå säker på gatorna längre. DAAAMP på alla jävla idioter som ska göra andras liv osäkra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla vet vem det var som försökte råna dom

2009-01-15 @ 22:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0