Muy bien

Ja nu är jag hemma igen. Filmen var över förväntan, väldigt bra med andra ord. Jim Carrey (stavning?) var inte så överdriven i den här filmen och nu ser man ju att han är en bra skådis och inte bara larvar sig hela tiden. När jag var liten trodde jag faktiskt att han var sådär hyperspeedad på riktigt haha. Yes man rekomenderar jag iallafall!

Jag är såååå inte taggad på skolan imorgon. En hel vecka framför mig! Hur ska jag klara detta? Plus att det är massor med öppet hus på gymnasieskolor som man bör gå på. Det är väll bara att se det positiva med att det är en skoldag. För då är det en skoldag mindre tills jag slutar skolan.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Vaaa, shiiit va läskigt:P

2009-01-18 @ 21:16:54
URL: http://konstakniiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0