Model house

Hejsan! Idag så var det första skoldagen på vårterminen och den rullade faktiskt på riktigt fort. Det var brandövning mitt i NO lektionen och någon hade typ smällt smällare inomhus. Inte så värst ballt om jag får säga det själv eftersom man stog och frös utomhus och det var värsta snöstormen? Jag hann iallafall ta ut min jacka ur skåpet. Jag brukar inte ta brandövningar så seriöst eftersom vi brukar ha det rätt så ofta.

Efter skolan följde Karin med hem till mig och jag slog henne i golf på Wii. Vi schtekte även runt som vanligt och sysslade med dom grejerna det kan vara bra att kunna i framtiden haha.
Efter ett tag så skulle hela familjen iväg och ta gruppbilder på Model house. Det var verkligen jättekul och tro det eller ej så fick vi ta enskilda bilder också! Jag tycker verkligen att jag blev bra på många bilder. Kan det vara möjligt med en modellkariär i framtiden? Haha kanske inte men roligt var det iallafall. Jag blev sminkad och sånt innan och gaaah vad mycket smink dom hade. Massor med olika saker la dom på mig men jag blev verkligen riktigt bra och nöjd. Tänk om man kunde bli sminkad av någon proffisionell varje dag, hihi inte dåligt det. Gruppfotona blev också riktigt bra. Här får ni se mina såkallade modellbilder. Men jag lägger inte upp familjens för det känns lite oprivat att visa dom för folk jag inte känner.
Våran tanke med alla dessa bilder var att göra en tapet i svartvitt av en familjebild och tapetsera upp det på en vägg. Låter det som en bra idé tycker ni?












Kommentarer
Postat av: SANDIE

GUD VAD SNYGG DU ÄR MIN KÄRE KUSIN! ;)



Har de någon hemsida? Alltså de företaget som du blev fotade av?



PUSS

2009-01-09 @ 18:29:03
URL: http://sandrabeckman.blogg.se/
Postat av: Faster

Nämen åhhh, jättebra idé ju!!!! Vad häftigt! Det vill jag också ha här hemma!!!!

Jättefina bilder, du är jättefin! Du brås nog på din faster.....

2009-01-09 @ 19:29:59
URL: http://ankanb.blogg.se/
Postat av: Linnea

yes yes modelhouse.se

2009-01-09 @ 21:36:29
Postat av: Fanny

Vilka härliga bilder :)

Du är jättefin!



gå gärna in på min blogg,

och en kommentar gör susen :)

kram fanny

2009-01-10 @ 21:54:30
URL: http://baarajaag.blogg.se/
Postat av: Madde

Oho vilka bilder! WOW hahaha ;D

2009-01-11 @ 22:38:20
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0