Min blogg

Jag vill förbättra min blogg. Byta namn till något vettigare och liksom börja blogga lite mer. Fast det går ju typ inte att byta namn så vad ska jag göra? Tycker ni att jag ska starta en helt ny blogg eller ska jag ha kvar den här och fortsätta? Jag har ju liksom bloggat i ett år så det känns lite förgäves att bara ge upp den här. But I want to be famous haha nej men liksom jag vill få in lite mer läsare och namnet har ju faktiskt en stor betydelse så alla gulliga läsare som redan läser min blogg kan ju ta och kommentera vad dom tycker! Oavsett om ni vill vara anonyma eller inte.
TACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg, och tycker du ska fortsätta!

2009-01-27 @ 21:01:16
Postat av: Anonym

kanske byta namn, för jag tar alltid fel på att det ska vara två L osv .. men annars gillar jag din blogg :$

2009-01-28 @ 18:36:41
Postat av: MADDE

Linnéa din blogg är grym :D nej, namnet är bra, llenox är inte svårt att glömma liksom. Men du kan ha ännu mera bilder :)

2009-01-28 @ 21:54:25
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: helloo

fler bilder!

2009-01-31 @ 14:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0