Keep it G!

Tuff rubrik om jag får säga det själv!

Nej men nu ska jag ta och stänga av datorn och vårda mig själv lite. Ska duscha, använda hårinpackning (mitt hår ser ut som Hermiones i Harry Potter just nu), fixa naglarna, smörja in mig med en brun utan sol som jag fick av Karin i juklapp. Man kan ju även passa på att smörja in sig med en body butter efter. Åååååh jag älskar body butter det är guds niceigaste uppfinning till folket!<3 Efter allt fixande ska jag nog bara krypa ner i min säng och läsa Twilight som jag snart har läst ut. Det går faktiskt riktigt bra att läsa på engelska och jag måste ha underskattat mig själv eftersom jag trodde att jag inte skulle fatta ett skit. Snart är boken iallafall utläst och då är det bara att börja på tvåan som ligger och väntar på mig, hihi mys!


Några gangsters (passande till rubriken)



Kommentarer
Postat av: moa

haha skön blogg :D

2009-01-06 @ 23:30:50
URL: http://mmoaas.blogg.se/
Postat av: Minna

Joina oss då!! :)

2009-01-06 @ 23:31:38
URL: http://miinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0