Inget att göra

Jag har inget att göra. Har typ gjort allt man kan göra i ett hem idag dvs läst, tittat på film, sovit, ätit, kollat runt på datorn, umgåtts lite med familjen och plockat ner julgranen och allt julpynt. Vad ska man göra nu liksom?

Just nu sitter jag på pappas dator för "min" är helt konstig och vägrar funka med internet. Men allt löser ju sig tillslut och datorn är typ den ända sak jag kan ha kontakt från med kompisar. Mobilen också förstås men det är inte direkt roligt att sitta och vänta på sms som aldrig kommer.

Om jag hostar när jag sitter eller står upp får jag andningsproblem och måste typ dra in så mycket luft som möjligt för att inte kvävas. Det är jobbigt för då gör min rygg ont och jag blir helt tårögd och kan inte så något. Jag får typ upp jättemycket saliv i munnen också så måste typ svälja 30 gånger innan jag kan dra in luften. Det är som att något tjockt sitter i min hals men jag känner inte vad det är. Så det bästa för mig är att ligga ner och hosta för då slipper jag alla dessa komplikationer (haha vilket vuxenord).

Ska försöka få Magnus att hjälpa mig med mitt internet för han klarade det förra gången så varför ska han inte klara det nu? Har lite idéer på inlägg som jag ska skriva om jag kommer in på min dator.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0