IIIIH!

Jag sitter med SO boken uppslagen men har inte läst ett ord. Runt 30 sidor är det, vem orkar läsa då? Det är så himla mycket som distraherar mig också. Sixten kom in här för ett tag sen och tjatade på att det var min tur på Wii. Jaha okej visst så blir man fast där ett tag...

Idag så skulle pappa och jag köpa kort till mig men hundra st var före oss så jag fick en remsa och vi beställde kortet på internet istället. Förhoppningsvis kommer det snart så man slipper köa i "remskön".

Imorgon börjar vi klockan 8.00 med gympa. Jag är fortfarande sjuk efter många dagars vila. Så imorgon blir det ingen gympa för mig :/ Dom kommer säkert göra något skitkul så sitter jag där och har dötrist och blir avundsjuk hehe.
Det ska iallafall bli kul att träffa alla kompisar! Inte dom äckliga...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0