Hur kommer alla ihåg?

Jag förstår inte hur alla bloggare kommer ihåg sitt år. Många har skrivit någon slags resumé över hela året. Hur kommer man ihåg? Jag förstår inte det haha. Om jag skulle komma ihåg skulle jag gladeligen skriva om mitt år för det är ju rätt roligt att kolla igenom hela sitt år. Därför tänkte jag försöka komma ihåg allt som har hänt och skriva lite om det nu.

Januari - Jag har verkligen ingen aning om vad som hände, antingen är det för långt bort för att jag ska komma ihåg eller så har jag förträngt hela månaden. Men jag tror att jag spenderade mycket tid med kusinerna Hall och fick bättre kontakt med mamma eftersom hon hade flyttat tillbaka till Stockholm.

Februari - No idea här heller

Mars - Skolan rullar på och inget speciellt hände

April - Studsmattan i skogen upptäcktes och jag började umgås ganska mycket med Tove. SBN var och jag börjar bli lite mer tonårsaktig dvs själen svartas (Karin fattar hihi). Valborg och den mycket minnesvärda Evighetshissen <3

Maj - Kalina bjuder med mig till hennes landställe på Gotland och där har vi det riktigt nice. Jag blir något av en Sandys narkoman och äter där rätt så ofta. Grönan med rätt så många.

Juni - Skolan slutar, jag fyller år, Magnus tar studenten, jag jobbade med att träna småbarn i fotboll, min midsommar blev riktigt rolig, och Lantiscrew umgås på allvar. Jag blir bättre bästis med Linda! :D

Juli - Språkresa på Malta med Kalina tre veckor i juli vilket var bra då men när man tänker tillbaks så var det mindre bra. Jag har kommit fram till att det var som en fas man måste gå igenom, ungefär som tandställning (fast det har jag aldrig haft). Sista veckan i juli spenderas på en ö med kusinerna Hall och vi firar Madeleines födelsedag.

Augusti - Inget speciellt hände. Jag såg en gosspelkör för första gången och det var på Plattan. Jag började skolan och åkte på klassresa. Minnena där ifrån har jag förträngt. Jag var med i det stora vattenkriget på 080808 med Carol och Lukas.

September - Tråk månaden själv. Det hände väll ganska roliga saker för stunden men inget minnesvärt. Jag träffade iallafall Louise för första gången.

Oktober - John blir vår gympa vikarie.

November - Jag åker till Gran Canaria, lär mig spela gitarr och den första snön för året faller.

December - Jag upptäcker Twilight, umgås mycket med vänner, julafton, nyår och blir sjuk för första gången på hela halvåret.


Okej nu undrar ni kanske hur jag kommer ihåg allt detta men det slog mig att jag kunde kolla på bilder på min mobil och det hjälpte mig på traven.

PUSS

Kommentarer
Postat av: vesslan

EvIgHeTsHiSsEn <3

2009-01-03 @ 03:29:52
Postat av: Tobbe

har man haft bloggar eller bilddagböcker tidigare är det lätt :)

2009-01-03 @ 19:56:42
URL: http://tobbejonsson.se
Postat av: hemliga V

oförglömlig år 2008:)

2009-01-03 @ 20:31:29
Postat av: haha

haha, John blir vår vikarie..GAAH! lantis liksom....

2009-01-05 @ 03:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0