Hola, que tal?

Hejsan. Efter mitt senaste inlägg så hade vi matte men vikarie. Alla lektioner efter hade vi också vikarie. Palla det liksom ingen jobbar seriöst när man har vikarie plus att vi går i nian och borde iallafall få vikarier som kan ämnet.
Efter skolan gick Karin och jag och köpte en present till hennes mamma och hårfärg till henne, äntligen. Hon är ju typ skitnervös för att håret ska bli fuckat och därför har hon kollat på hårfärger i typ någon månad nu känns det som. Jag tror iallafall det kommer bli niiice ;) Vi åkte sedan tillbaka till skolan och käkade pizza. Som jag förutspådde så vara alla heeeelt vilda men det var ändå lite roligt för folk var seriöst glada och tyckte det var skitkul när dom pressade på kön.
Jag fick iallafall en halv kebabpizza och den var ovanligt god för att vara en pizza :D Sen åkte alla in till Stadsteatern och teatern var väll ganska bra men ibland fattade man inget.
Nu är jag hemma och chillar galet innan jag ska börja läsa Flyga drake. Imorgon har vi håltimma på första lektionen för att vi var på teatern. Gaaaaalet nice sörru!

Jag sitter på andra datorn eftersom Magnus är borta så kan ju leta efter lite checka bilder och lägga upp hihi.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0