Har tråkigt...

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? Nej tyvärr inte
2. Har du blandat mediciner med alkohol? Nej
3. Vilken färg har din mobil? Svart som natten you know
4. Gillar du att läsa? Ja det är ju avkopplande och mysigt

5. Har du något husdjur? Japp en hamster, Bella

6. Äger du ett par vita string? Naaaj

7. Har du någon hemlig dröm? Nej inte direkt

8. Isåfall, vad? Nadaaa!

9. Favorit godis? Färgglada godisar och jag är nöjd

10. Är du kär? Nej

11. Vilken årstid tycker du bäst om? Vår och sommarn

12. Framför eller bakom kameran? Skulle nog säga framför. Men det beror på hur man känner sig

13. Tycker du om kanelbullar? Ja förfasen

14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? Nej

15. När fyller du år? 26 juni

16. Vilken färg är det på dina väggar? Mintgröna som snart ska ändras haha

18. Vem ringde dig senast? Karin
19. Vad står det i ditt 5:e sms? Okej men då förstår jag. Men nu har du gjort mig nyfiken :P
20. Gillar du skolan? Lite sesådär
21. Chattar du just nu? Japp
22. Med vem isåfall? Kalina och Louise                                                                                                                                                                             
23. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Haha ja
24. Var är dina syskon just nu? Sixten sover och Magnus är ett ända stort frågetecken
25. Vad ska du göra efter det här? Stretcha min fot haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0