Haaalloee!

Idag så vaknade jag av att Karin ringde mig och jag tittade på klockan och fick lite smått panik. Klockan var halv två och jag gillar inte att sova så länge att hela dagen går förbi. Karin kom förbi lite senare och vi spelade Wii och pratade om lite saker.

Det finns inte så mycket att berätta när man är sjuk eftersom ingenting händer på dagarna hehe.
Lite små grejor är väll att jag har börjat läsa storbloggaren Kenzas blogg och hon är verkligen gaaaah snygg och hennes kläder är skitfina dom med! Jag önskar att jag kunde vara lika smal som henne och typ ha sjuktmycket pengar så man kan köpa massor med grejor hihi. Attbropå smalhet så ska jag sluta småäta och sluta äta onyttigt när jag börjar i skolan. Nu under lovet tycker jag att man kan unna sig lite men sen när det väl gäller så är det bara att hålla igen. Om man känner sig hungrig kan man ju typ dricka vatten har jag hört för att minska suget och det är ju bra och hälsomsamt hehe. Så ni kan ju hålla tummarna för mig att jag blir lite fastare och smalare ;)

Snart så är det förhoppningsvis mat för jag är huuuungrig! Det luktar potatisgratäng och det är inge gott :/
PUSS

Kommentarer
Postat av: Minna

HAHA yeeees :D

2009-01-06 @ 21:51:20
URL: http://miinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0