G4ngst3rs

Whaaatz up? Själv sitter jag och känner kylan bita i mina ben inte konstigt då eftersom jag alltid brukar frysa.

Igår var jag för trött för att skriva men det hände inget som skulle kunna vara intressant att veta.

Idag så hände heller inget utan allt var segt och jag fick en hel del hostattacker som är lite jobbiga eftersom jag kan inte skratta normalt för då kommer en sån där hostattack. Och det var just det som hände när jag fick dom. Detta lät fett konstigt men jag orkar inte omformulera mig. Karin och jag gjorde iallafall en "riktig" gangster grej som vi möjligtvis kan ha blivit upptäckta på eftersom en lärare precis kom ut när vi gjorde det. Men smidiga som vi är sprang vi iväg och förhoppningsvis blir man inte skickad till rektorn dit jag brukar bli skickad när jag får något ryck och vill "förstöra" skolan. Sist jag blev skickad till rektorn var i åttan då jag hade blivit påkommen av att försöka sätta på brandalarmet med en tändsticka. Haaahahaha det var ju lite roligt det men inte att pappa behövde komma och det blev världens möte om hur jag mådde osv. Shiit alla tror liksom man mår skitdåligt bara för att man gör en sådan "hemsk" grej men jag ville ju bara ha lite kul, inget mer med det liksom. Fast nu har jag slutat med sådana där grejor i skolan eftersom jag oftast lyckas bli tagen av en lärare. Idag ville jag och Karin busa till det så vi tog en liten risk där och självklart så ska någon se en! Dom måste ha någon slags radar när jag kommer i närheten hahahha.
Hoppas att alla har haft en bra dag :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

LINNEA KARNEUS HALL & KARIN LINDBÄCK TJVURÖKER PÅ SKOLGÅRN NÄNänÄNÄNNÄ

2009-01-28 @ 18:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0