Facebook

Ja som ni alla vet är Facebook den nya sidan man ska vara på. Jag har under dom här dagarna då jag varit sjuk försökt att bli mer insatt i sidan. Detta funkar verkligen inte för mig för alla är sjukt sega på att svara osv. Jag tycker att hela hemsidan går ut på att ha så myckt bilder som möjligt och kontakt med folk som man kanske vill ta kontakt med igen. Det här med bilderna funkar verkligen inte för min del, för det första så kommer man aldrig ihåg att fota och för det andra så har jag ingen kamera. Man kanske seriöst borde ta och skaffa sig en kamera. Vi får se hur det blir med det iallafall.
Som sagt så blir kanske Facebook lite roligare om man har massor med bilder folk kan komentera osv, vad vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0