:/

Allt känns verkligen jobbigt just nu. Är verkligen nere och är irriterad hela tiden känns det som. Iallafall här hemma och alla dampar på mig när jag säger något drygt...
Magnus är borta nu! :( Han åkte idag men han sa att han skulle läsa min blogg via hans mobil så jag hoppas att du mår bra och att dom inte kör med dig för hårt!

Idag så var jag trött i skolan för jag vaknade typ vid två inatt och var helt klarvaken. Så jäkla jobbigt, kunde inte somna om på någon timme... Vi har fått en hel del läxor också. Våran svenska lärare är ju lite speciell så hon säger att vi ska läsa ut en 350 sidors bok på tre veckor. Jag gillar inte att bli pressad att läsa böcker. Böcker ska ju liksom vara kul och inte stressas igenom. Vi läser Flyga drake och jag tycker faktiskt den är bra. Har kommit in i boken rätt så bra och jag rekomenderar den faktiskt. Förhoppningsvis så är jag på läshumör dom kommande veckorna för då kommer boken gå väldigt lätt. Vi har även fått en uppgift i gympan att ha en egen lektion och jag är faktiskt klar med "skissen" till den. WOOOHOOO! :D Det blir såklart fotboll på schemat eftersom det är det ända jag kan riktigt bra plus att jag har undervisat i fotboll hihi.

Efter skolan fixade jag och pappa ett pass till mig eftersom jag ska till Skottland och hälsa på mormor till påsk.  Det tog ganska lång tid så vi kom precis hem. Jag blev lite tjock i ansiktet tycker jag på kortet men jag orkade inte ta om det för kortet skulle säkert sätt ännu konstigare ut och hon i kassan skulle dampat.

Jag tror minsann att jag behöver röra på mig. Brukar vara gladare och så då. Snart börjar fotbollen och det ska verkligen bli skitkul! Hoppas bara att min förbannade hosta går över tills dess.
Min "diet" går även sjuktbra. Jag är inte sugen på godis eller något sånt längre och jag håller mig till en viss mängd mat varje dag.

Imorgon kommer jag vara med skolan hela dagen eftersom dom har fått för sig att alla nior ska på en teater. Vi ska typ få pizza och sånt i skolan men det kommer säkert vara slut och alla kommer kriga för att få mer pizza än vad dom igentligen får. Fast jag gillar inte pizza så särskilt mycket så någon kan ju dela med mig hihi.
PUSS


Kommentarer
Postat av: georgia

haha ne men alla har olika smaker :D

2009-01-12 @ 19:52:55
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: vesslan

................................. hej!..!!!!!!

hassan <3

2009-01-12 @ 21:13:22
Postat av: Anonym

det kommer inte alls vara så, dem beställer så många pizzor som klassen har röstat fram elr nåt.

Ha koll på info innan du skriver gumman :D

2009-01-12 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0