And soon he'll be gone...

Om ni har läst mina inlägg den senaste tiden har ni kanske lagt märke till att jag gör ganska mycket grejor med hela familjen. Detta beror på att Magnus rycker in i lumpen på måndag och därför vill vi göra så mycket grejor tillsammans som möjligt. Han ska till Linköping och får inte komma hem på tre veckor. Efter det kan han komma hem varje helg om han vill. Man kommer ändå inte se honom så mycket på helgerna eftersom han vill träffa Helena osv. Och fatta att han kommer vara borta i ett år! Det känns jättetråkigt och jag kommer sakna honom mycket. Fast kul är det för honom att göra lite annorlunda saker. :) Jag själv kommer då aldrig rycka in i lumpen för att jag är för klen och pallar inte hahaha. Så jag ska be honom smygfilma/fota så man får se hur det är där hihi! Jag kommer iallafall sakna honom väldigt mycket!<3







Kommentarer
Postat av: Faster

Nämen lille Magnus... min gudson... VAD LIK HAN ÄR KLAS PÅ ANDRA BILDEN!!!!!! Hälsa honom lycka till!

2009-01-10 @ 18:39:04
URL: http://ankanb.blogg.se/
Postat av: Madde

Oh ja, förstår.. Linnea vi får stötta varandra! Alex ska ju iväg men det är iochförsig i sommar. Tänk positivt att han överhuvudtaget kommer hem ibland även fast det inte är så ofta.

Vi är i samma båt som du sa för ganska länge sen, haha.

I'll be here. <3

2009-01-11 @ 22:35:09
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0