23 januari

Hola! Idag så hade vi ingen SO på morgonen och därför fick jag sovmorgon. Väldigt skönt och det behövdes. Vi hade bara tre lektioner idag, Matte, NO (haaata!) och livskunskap. Därför slutade vi ganska tidigt och jag och Karin unnade oss en varsin kebab med bröd. Kiosken utanför vår skola har en gudooomlig kebab! Den slår verkligen ingens kebab, inte ens proffesionella kebabresaturanger.
Efter vi hade ätit klart åkte jag hem och snabbspelade lite Guitar hero innan jag åkte in till stan och mötte min mamma. Vi fikade på vårt vanliga ställe och vi köpte en t-shirt och ett par strumpor från MQ till mig eftersom hon hade ett presentkort där.
Jag kanske ska träffa Karin ikväll men vi får se hur det blir med det eftersom Magnus kommer hem om några timmar. Han kommer stanna här hela helgen innan han åker tillbaks till sitt  "lägerställe".
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lovise

Fin blogg :P

2009-01-23 @ 20:52:16
URL: http://loviise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0