1 januari 2009

Idag så vaknade jag och Karin i hennes säng och vi låg och kollade på en film tills halv fem kanske. Då ringde pappa och sa att jag kunde komma hem så jag gjorde det. Här hemma fick jag hemmagjord pizza och jag och pappa tittade på Sagan om konungens återkomst. Sedan kom Sixten hem för han hade varit hos sin kompis Sam. Jag pappa Sixten och Johanna spelade lite domino och åt popcorn. Då märkte jag att Sixtens pyjamas var käkad på. Det såg ut som att Bella hade gjort det men ingen trodde på att det var hon. Sen så gick pappa in till hans rum och så hörde han något och ba "det låter precis om en råtta". Då kom Johanna och hon sa att Bella var borta. Hon ropade Bella och då kom Bella faktiskt fram (helt sjukt :S). Bella hade käkat upp min tv-antenn och pappa var typ skiträdd för han gillar verkligen inte djur. Nu kan jag iallafall inte kolla på tv men bättre att den var uppkäkad än en elsladd.

Min hosta har blivit lite bättre men nu förtiden har jag hostat så mycket att mitt revben har gått sönder (det låter helt sjukt men det kan det). Jag fick lite hjälp på traven med att ta sönder det igår. En viss person lyfte upp mig och då fick jag så fruktansvärt ont! Jag trodde att min mjälte hade gått sönder och att jag skulle leva i 45 minuter till. Men ingen tog mig på allvar som vanligt men Karin verkade seriös nu på morgonen när jag fortfarande hade ont. När jag sa detta till pappa och Johanna så sa Johanna att hon hade hört att man faktiskt kan hosta så mycket att man tar sönder sina revben.
Nu är jag jätterädd för att hosta för varje gång jag hostar gör det så himla ont!
Pappa ska ringa doktorn imorgon och se om man kan göra något åt saken men man kan ju typ inte det. Pappa har förbjudit mig från att gå ut så resten av lovet kommer jag ligga hemma och bara ta det lugnt (utan tv haha).
Jaja sånt är livet förr eller senare händer det saker man inte är berädd på.
Aldrig får man vara riktigt glad (internt skämt).
PUSS

Kommentarer
Postat av: Cassi

Fan vad läskigt, men jag tror inte dina revben kommer gå sönder lilla vän :P haha krya på dig, du måste bli frisk, vill träffa dig!<3

2009-01-02 @ 22:53:50
URL: http://fuckingcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0