Whats up today?

Jo snart ska jag åka till mamma med Magnus. Magnus ligger typ fortfarande och sover men jag får väll ta och väcka honom. Jag ska också försöka städa mitt rum eller rensa ut massor med saker så det blir med plats för mina nya saker när vi ska fixa om mitt rum. Just nu ligger saker huller om buller och ja det ger en smått panik och man vet inte vart man ska börja. Jag borde även plugga lite och har faktiskt gjort klart min svenska krönika. Engelska verb har jag också hållt på med lite så det får vara klart det med. Nu är det bara lite matte tal och öva inför spanska provet som gäller. Ååååååh att man aldrig får vara ledig på sina lov. Så jävla trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0