Tidig som vanligt

Jaha nu sitter jag här helt påklädd och fixad och har runt en timma kvar innan jag behöver gå. Det är så typiskt mig att tro att jag inte kommer hinna om jag inte går upp en och en halv timma innan skolan börjar men sen så är man helt plötsligt klar och har ingen aning om vad man ska göra.  Jag har då inte sminkat mig speciellt mycket eftersom jag inte orkar när jag är sjuk för jag måste kunna snyta mig och sånt och då kommer sminket åka av och jag blir till en flamberad biff. Men jag har faktiskt plattat håret och det luktar fett skumt för värmeskyddssprejen och värmen går inte ihop när det gäller lukt tycker jag.

Idag så slutar jag vid fyra men jag behöver inte gå på dom två sista lektionerna eftersom jag ska ta min sista livmoderhalscancerspruta. Läääskigt värre, men sen är allt klart och då tänker jag ta mig fan inte gå till doktorn igen på ett tag!

Nu ska jag ta och logga in på facebook och playahead och checka läget där.
Ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0