Svettigt värre

Svettigt värre kan man kalla denna dag. Jag gick till skolan för jag kände att jag behövde hänga med lite. På tunnelbanan stötte jag på Somaia och vi diskuterade lite grejor och jag fick reda på en grej som verkligen är OMFG och alla är skitsura över. Somaia är verkligen min lilla skvallertjej! :)
När jag kom upp i skolan och tog av mig jackan så bara rann svetten! Som tur är hade jag inte sminkat mig idag så jag slapp allt rinnande med foundation och grejor. Jag sa till några i klassen som iaktog mitt rinnande att folk som inte vet att jag är sjuk måste tro att jag går på droger eller något liknande. Man kan väll säga att jag inte var riktigt på topp idag. Lektionerna var som ända stora dimmor i huvudet på mig och jag  vet inte om jag har fått något ordentligt gjort. De sista lektionerna var värst då jag inte gjorde något alls. Fast lärarna förstog för det var fyra stycken som kom fram till mig och sa att dom såg att jag fortfarande var sjuk.
Idag hade vi även världens fulaste vikarie. Många konstaterade det och jag och Johanna satt och diskuterade henne och kom fram till att inget var fint på henne, inte ens hennes hår eller kläder. Sen skrattade vi ett tag för allt var så lustigt och att Johannas naglar var roliga dom med.

För att snacka lite om betyg så fick jag G på mitt matteprov men jag tyckte verkligen jag var skitsmart när jag svarade på alla frågor. Känner ändå ingen besvikelse för att förut fick jag alltid IG i det. I SO'n fick jag VG och Anders sa att jag skulle kunna höja mig till MVG i något av det resterande SO-ämnena så det är bara att jobba på som jag gör.

Jag borde plugga på NO för jag har prov på omprovstid imorgon. Fast jag pallar inte plugga så hårt för hon sa att vi kunde ta saker muntligt som jag inte kunde. Hon sa även på mentorstiden att om jag någongång skulle vilja jobba med något i NO så skulle jag ha chanser för att lyckas stort.  :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0