Still sick

Tyvärr är jag fortfarande sjuk. Ingen feber då men min hosta har blivit lite värre och jag snorar som tusan.
Var ute nyss för att köpa en present till pappa och gissa vem som var helt dyblöt när man kom hem? Jo lilla jag! Inte av regn utan av svett! Visst jag svettas väll en hel del när ja är varm (det är du och jag Kalina ;)) men nu så verkligen rann det utan att jag hade gjort något särskilt förutom att gå. Jag har gått ner ganska mycket i vikt nu när jag har varit sjuk så nu hänger vissa kläder på mig. Det ser ju bra ut att vara såhär "smal" som jag är nu men jag kommer ändå äta upp mig igen så det är ingen idé att vänja sig vid hur jag ser ut nu.

Jag vet att jag uppdaterar väldigt dåligt just nu men ni får faktiskt ha överséende med det.

Kommentarer
Postat av: SANDIE

Usch stackare! Du måste ju åkt på något riktigt jävligt!

2009-02-07 @ 19:49:22
URL: http://sandrabeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0