Stan

Det var verkligen sååå länge sen jag var inne i stan med Karin. Förut var vi där nästan var enda dag och det var riktigt mysigt. Har inte shoppat på evigheter känns det som men på fredag så har jag och Karin faktiskt bestämt att vi ska åka till stan efter skolan (vi slutar ju så tidigt) och titta lite i affärer och möjligtvis köpa något. Har nog en hel del pengar på kontot eftersom jag inte köpt något på evigheter känns det som.

Det jag vill köpa är:
Hårspray
Deodorant
Ansiktsmasker
Kanske något nagellack
Någon Netrugenakräm som får bort orenheter från hyn
Ett par svarta jeans
Och lite allmäna sminsaker
Bodybutter från Bodyshop


-Hårsprayen
behöver jag för att min snart är slut och jag har faktiskt inte köpt någon på väääldigt länge. Samma sak med deodoranten. Det känns som jag använt den sen 1900 talet.
-Ansiktsmasker är ju alltid mysigt och man känner sig fräsch efter.
-Nagellack skulle ju vara lite klatchigt. Right?
-Netrugenas facescrub är verkligen jättebra mot finnar och oren hy. Inte för att jag har några direkta finnar men min hy kan ju vara lite röd och få små blemmor då och då.
-Jeansen kan jag ju bara glömma eftersom pappa la ut 2500 spänn på kläder till mig förra månaden. Nu har han bestämt att jag ska få ett klädeskonto med pengar varje månad. Fast med hur mycket pengar vet jag dock inte.
-Sminket är ju sååå onödigt eftersom jag verkligen har allt jag behöver. Men man kan ju faktiskt ändå inte låta bli att köpa smink när man väl är i stan ändå. Ellerhur?
-Bodybuttern håller på att ta slut och vem fan kan leva utan en sån?

Jag är en sån person som vill få slut på grejor så fort som möjligt så jag kan börja använda mina nya saker jag köpt. Problemet är att jag inte kan börja använda en sak innan den andra är slut för jag tycker det känns som slöseri. Jag kan heller inte låta saken bara ligga där medans jag har den nya för då blir den ju gammal. Brukar ni också tänka så eller bryr ni er inte?



Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack :D Jaså? Ja den är kanske finns lite indisk inspiration i den? :D

2009-02-17 @ 18:35:56
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: darmii

jag är precis som dig måste använda tills det tar slut innan jag använder det nya ;)

2009-02-17 @ 19:41:35
URL: http://darmiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg:O:)

http//wendeelaa.blogg.se

2009-02-17 @ 20:06:29
Postat av: -----KARIN-----

haha du låter som om du typ bor i kalix och ska åka till luleee ( luleå hahahahah ).



ps. vi får inte missa att gå på rejjv när vi är där ( läste i veckorevyn att det va inne (Y) YESS!!! )ds.





:D :D

2009-02-17 @ 20:33:47
URL: http://kkl.blogg.se/
Postat av: darmii

sv. jo jag med men vad ska man göra, jag kan ändå nästan allt så får hoppas på det bästa ;)

2009-02-17 @ 20:36:15
URL: http://darmiii.blogg.se/
Postat av: frida

vad då då ? gillar ni sånt elr jobbar ni med det?

2009-02-17 @ 20:50:22
URL: http://nilssonfridasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0