Sjukhus

Ja man kan uttrycka det så att vi har öppnat ett sjukhus här hemma. Jag har legat deckad med 40 graders feber hela veckan och där har ni anledningen till varför jag inte har skrivit! Jag blev sjuk i lördags efter en händelse som jag gärna skulle vilja glömma men gaaah, never more säger jag bara och det kommer jag försöka hålla mig till ett väldigt bra tag.
Sixten blev sjuk i tisdags och har samma sjukdom som mig. Även Johanna har fått något. Jag och pappa har varit inne hos doktorn och röntgat och tagit blodprover men allt var i sin ordning. Hoppas, hoppas, hoppas det går över snart. Jag blir helt trött på att ligga hemma och veta att man missar massor i skolan. Denna vecka har jag missat två svenska nationellaprov och ett NO prov vilket inte känns speciellt kul. Fast vissa har meddelat att det är flera i min klass som är sjuka och har varit borta hela veckan så det känns lovande.
Något mer man kan skriva är att jag har haft fett keffa feberdrömmar. Igår var jag livrädd asså fyyyfan eftersom någon i drömmen anklagade mig för att ha dödat Magnus plus att den klippte upp min hand. Jag har även drömt om gymnasiet och det är jag också livrädd över. Jag kommer söka in till Kärrtorp tror jag nu men jag vet inte om det känns 100% bra men man tar det man har.

Mamma åker till Tokyo imorgon med min moster och dom är typ borta i tio dagar. :/ I will miss her! Hoppas hon stöter på Anna Book som visst är där nere och spelar in någon dokumentär med andra B-kändisar.


Vi kanske borde sätta upp en sådan här utanför våran port?

Kommentarer
Postat av: MADDE

uuusch stackare! du har ju varit sjuk sen... innan jul! :O herregud linnea du måste ta det lugnt med hälsan.. :O ;) och vad var det du gjorde i lördags!? krya på dig och familjen också <3

hur är det med magnus föresten?!

2009-02-05 @ 20:58:11
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: josssan

kryyya ¨på diiig! :)

2009-02-06 @ 12:07:47
Postat av: SANDIE

Krya på dig!

2009-02-06 @ 15:38:54
URL: http://sandrabeckman.blogg.se/
Postat av: Cassi

en sån där skyllt skulle vara fyndigt att ha, haha ;) Krya på dig<33

2009-02-07 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0