Mom is home!

Som ni ser så slutade jag tidigare idag eftersom jag skulle ta livmoderhalscancerspruta. Den gjorde faktiskt inge ont alls men pappa visade hur lång nålen var efter och då blev jag lite chockad.

I skolan hade jag fått sms av mamma att hon var hemma så direkt efter sprutan åkte jag till henne och hon hade köpt en digital kamera som spelade in ljud när man tog kort hahaha fett rolig. Sen så fick jag lite klatchiga grejor, bla en sån där morgonrock dom har i Japan, jag fick även ett "pannband" som dom har när dom slåss och jag känner mig fett cool med det haha. Sen fick jag också lite smågrejor som var lustiga. Vi käkade kött, pommesfrites och bea (bearneiessås?) och det satt fint minsann. Träffade även min morfar som hade gått och blivit förkyld eftersom han hade haft Flynn (my gangstah cousin) hostandes hos honom hela veckan. Flynn hade sajkat med datorn också, så typiskt honom.

Ni som är lite intresserade av Japan så kan jag berätta att mamma sa att dom hade munskydd på sig när dom var förkylda för att inte smitta andra. Dom hade även inga papperskorgar på gatorna för man åt inte när man gick på stan så det var helt galet rent. Och alla japaner kunde ingen engelska alls plus att dom bara nådde upp till mammas bröst i höjden, haha. Tossigt värre va? ;)


Big city life


Creepy Tokyo chics

Kommentarer
Postat av: Leia

Det där mer att dom har saker för munnen när dom är sjuka visste jag redan och det är ju en bra sak egentligen.

2009-02-17 @ 17:13:56
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, fast om alla hade så som där, så är det ju inget med det. Dom är ju så himla många där att det skulle vara katastrof om alla smittade alla. :S

Och känner man sig utsatt som du skriver får man hålla sig hemma den tiden man är sjuk. Fast du behöver inte oroa dig än så länge eftersom vi inte har några såna regler här =)

2009-02-18 @ 00:08:32
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Det är ju bra det! =)

2009-02-18 @ 12:17:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0