Kusiner på besök

Idag har mina kusiner varit här för att fira min pappas födelsedag. Det ända vi har gjort är att spela bubble trubble och det är verkligen mitt nya älsklingsspel tack vare Karin. Alla har verkligen dampat sönder på att min dator laggar och vi missade en level pga att datorn dampade! :@ Fredrik blev skitsur för att Madeleine satt och käkade chips och han började skrika att hon var tvungen att spela, hahaha. Sen sa han själv att han hade blivit beroende och var tvungen att spela. Haha klockren!

I fredags så spelade jag och Karin bubble trubble heeeela dagen, man blir verkligen beroende.



Kommentarer
Postat av: MADDE

Haha nu är jag spelberoende!

2009-02-16 @ 20:23:53
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0