Hej det är jag som är Lets dance Anna!

Gud vad jag diggar Anna Book (hur hon nu stavas). Jag och Kalina har haft väldigt trevliga samtal om henne idag och det var roligt. Kolla på videon i slutet av inlägget om ni vill se något roligt! :D

Idag har jag haft NO prov som gick dåligt, blev helt snurrig i huvudet för att jag var så täppt i näsan och då kunde jag inte tänka. Fast Åsa fattar nog det så är inte orolig att jag sänks till ett G. På spanskan läste spanska läraren min text och sa såhär: " Men Linnea har du fått hjälp av någon när du gjort den här? För du måste ju fatta själv vad du skriver" HAHAHAHAH! Den var så jäklans bra att hon inte trodde att jag hade gjort den! Det hade jag iochförsig inte heller utan det var datorn men ändå! HAHAH :D

Efter skolan rensade jag min garderob och gjorde det fint där och nu ska jag titta runt lite på datorn.

En grej är att den här veckan när jag gått i skolan så har jag gått och lagt mig varje dag efter middagen och sovit hela natten. Helt sjukt att man kan vara så trött! :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0