gäst inlägg

hej alla sköningar där ute! Här kommer ett gästinlägg straight from banan björnen. I detta inlägg tänker jag berätta om min och linneas härliga relation och varför hon är så underbar, så luta er tillbaka i datastolen, sängen, eller toaletten om du sitter och skiter.

VARFÖR LINNEA ÄR SÅ UNDERBAR

- Hon tar ingen skit!
Säger du att Linnea luktar illa? Att linnea ser ut som en gris? Att Linnea är konstig? Du kommer att ångra dig, lennan langar flipp på högsta nivå kan jag säga dej och tro mej när linnea blir arg, de är inget du vill uppleva! Samma sak gäller ju då om nån är elak mot mej såklart , då bussar jag blodhunden linnea på dom SÅ DE ÄR JÄTTEBRA . Bara jag som kan säga Apa till henne utan att få en smäll för jag är så cooool wihwihwihuhliluiill
HON äR SEXIG MMMM VEM KAN MOTSTÅ DENNA TIGER. HON HAR FAKTISKT LITE ENGELSK PÅBRÅ OCKSÅ MM I WANNA TASTE TATE ENGLISH MEET ;;)))); HEHE  LINNEA ÄR SMART GOSIG GODHJÄRTAT TROGEN ocH HON KAN HÅLLA EN HEMLIGHET. Hon är inte falsk och snackar inte skit om sina kompisar. Linnea är ärlig, ibland kanske lite förbrutalt ärlig men ärlighet vara ju i längden som man säger.LINNEA har fint hår och hon kan snacka fem olika språk, svenska,, engelska, ryska, turiska och holländska, FLYTANDE. linneas favvis film är jönssonligan & cornflakes kuppen den brukar vi alltid kolla på när vi har filmkvällar :) <333



NU har ni fått lite inside information om min gulliga vänn vi delar faktikst många kära minnen! Man kan faktiskt säga att de va jag som lärde upp henne om livet och nu känner jag mej som en stolt mamma som har sett sin dotter  lyckas! Linneas blogg är så tuff& cool och de här va allt för mej hoppas du nu förstår vilken pang pingla lennan är ! HEJDÅ OCH TACK FÖR MEJ / BANAN BJÖRNEN (http://ttoves.blogg.se) motherfuckaäährs LÄMNA EN KOMMENTAR OM VARFÖR JUST DU TYCKER ATT LINNEA ÄR/VERKAR VARA EN HÄRLIG PERSON. PUSS på er älsklingar


Bananbjörnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0