Fuck alla datorer

Blir heeelt galen på datorerna som vi har i det här hemmet. Nu hade jag tänkt vara duktig och ladda upp bilder på bloggen men det ska såklart inte funka. Jag tänker verkligen spara till en ny dator som bara jag får använda.

Idag så gick det skiitbra på SO provet och jag tror nästan att det kan bli ett MVG där. :D Alla lektioner gick väll bra idag och på NO'n så hade vi ingen vikarie och då kom receptionisten upp och gav oss uppgifter men vi redan hade gjort så alla satt och pratade och där var två timmar bortkastade. Jag själv klättrade upp i ett skåp och låg där med bundna händer och papper i munnen som Karin hade fixat hahaha. Jag hade tänkt att låta extra mycket när receptionisten kom in i rummet och tog frånvaro men hon kom ju aldrig så det blev inget med den idén. Liksom jag den mobbade i klassen som har blivit intryckt i dett skåp. På bilden gick det förfasen skitbra och min bild är rätt nice om jag får säga det själv. Jag verkligen ogillar bild för allt blir så jävla fult.

Ikväll har jag ingenting för mig så jag funtar (funderar) på att titta klart på The OC säsong tre och börja med One tree hill säsong ett.

Hoppas eran dag har varit rolig. ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0