Alla<3dag

Idag är det då alla hjärtans dag som alla säkert vet. Jag brukar se alla hjärtans dag som en helt vanlig dag och tycker att den är överskattad. Men nu kan jag inte låta bli att tänka på hur mysigt det skulle vara att ha en pojkvän. Det sticker lite i hjärtat faktiskt :/ Jag får väll tänka på hur bra det är att några där ute är kära. Mysigt för dom. ;)
Jag fick iallafall ett sms av mamma som förhoppningsvis kommer hem snart och en trisslott av Johanna och detta värmde extra i mitt hjärta. Alla andra kompisar skickar ju massvis med sms men det känns som att de skickar det till alla så har inte pallat svara på några av dom.


Kommentarer
Postat av: Bea

Fin blogg du har :D

2009-02-14 @ 20:30:20
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: mhalin , MATLA 09

' vad fint !:D*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0