All day with Atosa

Hej bloggen! Idag känner jag att jag har utnyttjat dagen väldigt bra. Jag vaknade klockan nio av att klockan ringde, sminkade mig och plattade håret och tog sedan bussen till mamma. Väl hemma hos mamma pluggade jag spanska och fick väldigt mycket gjort tack vare min mamma själv som har lyckats övertyga mig om att hon är språklig med sina spanska kunskaper. Ja minsann min mamma kan då spanska någorlunda bra och det hjälper mig verkligen på traven. Fast vi började diskutera en hel del grejor om vad som var rätt eller inte men hon var envis så jag skrev som hon sa.

Klockan tolv så gick mamma och jag för hon själv skulle till jobbet och jag skulle till Atosa. Bussen gick precis som vanligt utan att man hann med den. Ibland krigar jag verkligen för att hinna när jag ser den men idag var det jävligt blött så jag avstod och tog t-banan istället.

Atosa mötte upp mig vid stationen och vi gick för att köpa godis och nudlar, väldigt bra mat *host*. Vi tittade på filmen WIld child och den var väldigt underhållande med den läckra skådespelaren Alex Pettyfer (klicka för bilder). Jag säger bara yummie. Vi såg även en film som hette något i stil med Ten hero inches. Ja något sånt hehe och den var också väldigt bra och mysig men tyvärr inte något ögongodis. Godis för magen blev det iallafall och Atosa tyckte hon såg gravid ut efter ett tag. Hahahaha vad vi garvade. Hon har ju en systemkamera som vi försökte ta lite snajsiga bilder med men dom blev suddiga ibland och när dom inte var det var det mongobilder hahaha.

Min dag har faktiskt varit väldigt trevlig och jag kom nyss hem och ska väll sitta här vid datorn resten av kvällen.
PUSS

Här får ni lite bilder från idag:




















Kommentarer
Postat av: SKITSKOLOR

Läs om skitskolan Jensen

2009-02-24 @ 23:24:41
URL: http://www.metrobloggen.se/skitskolor
Postat av: MADDE

Vilken najsig dag snygging! :D<3

see you tomorrow darling haha ;)

2009-02-25 @ 15:33:59
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: rockabilly babe

Jag säljer armband i bloggen som du kan köpa för 20 kr styck! Passa på!

2009-02-25 @ 16:08:36
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0