All alone

Jag sitter helt ensam här hemma för Magnus är med Helena och Pappa, Sixten och Johanna på någon middag. Idag har det varit en väldigt slapp dag med mycket onyttig mat (kände att jag behövde äta upp mig) och tv-tittande. Nu vill jag att någon kommer hem, eller snarare Sixten så jag kan få leka av mig lite. Ja alla behöver faktiskt leka ibland och vilken otrolig tur jag har som har en enormt rolig lillebror att leka barnsliga grejor med. Visst kan man leka med Magnus också fast det blir väll mer roliga fighter än lek, aja han lär ju inte komma hem så mitt sista hopp är Sixten!

Här har ni en bild på min otroligt söta lillebror:

Kommentarer
Postat av: Rebecca

aoow så söt :D ser ut som att han har något busigt fuffens för sig ;D

2009-02-14 @ 22:27:49
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: Stefanie

nae, vad söt :D

Besök gärna min blogg också & släng in en kommentar om du har lust, vorre jätte snällt <3

/ www.stefhunny.blogg.se

2009-02-15 @ 18:11:21
URL: http://stefhunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0