ÅÅH!

Att jag aldrig blir frisk! :@ Nu har vi kommit fram till att jag har bihållsinflamation eftersom jag har så saaaatans ont i tänderna och tandköttet. Jääävla skit vad ont det gör. :(

Idag fick jag lite gjort på alla uppsatser som ska in nästa vecka dvs engelska, svenska, musik, spanska. Jobbigt jobbigt men det är bara några månader kvar tills sommarlovet. I skolan hände ingenting förutom att vi hade håltimma på båda sista lektionerna. Jag gick då hem och la mig och vaknade en stund av att mamma ringde och berättade att allt var bra i Japan. Sen somnade jag om och det kändes som att jag bara hade sovit i fem minuter innan Johanna skrek att hon skulle hämta Sixten. Jag tittar skräckslaget på klockan och upptäcker att den är halv fem. Jag hatar att vända på dygnet men som tur är känner jag mig väldigt trött så kommer sova gott inatt ändå.
Nu ska jag bada.
PUSS

Kommentarer
Postat av: MADDE

Usch stackare! Vad jobbigt jag lider med dig :(

Då är du kanske inte frisk tills på lördag.. men vi ses väl på söndag?! <3

KRYA PÅ DIG!

2009-02-11 @ 20:28:59
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0