17 februari 2009

Jaha vad har man gjort idag då? Jag har gått i skolan och skrivit nationellt "omprov" i svenska eftersom jag var sjuk när alla andra skrev. Det gick väll bra antar jag. Jag har också fått tillbaka min spanska text som jag fick VG+ på. Gaah jag är verkligen en VG+ människa och lyckas nästan aldrig få mer än det. Alltid VG+, liksom "Ja Linnea du fick VG+ men är inte riktigt på MVG nivå än". Så säger alla lärare och man ba suck.

En bra sak som jag upptäckte idag var att mitt meritvärde på betygen är 250 poäng och inte alls 235 som jag trodde. Nu har jag faktiskt chans att komma in på den skola jag vill plus att jag säkerligen kommer höja mig i några mer ämnen. :D

Har inte något mer att berätta om denna dag utom att jag känner mig lite trött och har ont i huvudet.
PUSS



Kommentarer
Postat av: sarah

VG+ är i alla fall bätter än G+ som jag jämt lyckas med. det suger! :/

2009-02-17 @ 21:39:06
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0