:'(

Fuck fuck fuck. Jag gillar inte min klass såhär långt. Jag har ingen att vara med och allt suuuger verkligen. Mitt schema är helt åt helvete och fan! Skulle kunna hoppa av min linje bara för att komma någon annanstans. Jag vet att det bara har gått två dagar men när min mage är konstig (som den är nu) är det något som inte stämmer. Alla har redan bildat kompisgrupper typ och jag känner mig fett utanför. Ska kolla om det finns platser kvar på Tplan, känner mig inte hemma där jag är nu.
Min gamla So-lärare kommenterade (för första gången!!) att det skulle bli bra men jag vet inte.

Efter skolan var jag med Cassandra och vi pratade och gick lite i affärer här i Fplan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen Linnéa!

Om det verkligen är så hemskt som du beskriver det tycker jag att du så snart som möjligt i alla fall kan kolla upp med Thorildsplan. Kanske kan du också prata med SYV där du går nu och höra om andra möjligheter. Jag håller tummarna att det löser sig!

MVH

Anders

2009-08-18 @ 19:31:20
Postat av: Linda

hörru, jag hoppas det blir bättre <3 men om du kommer till "Tplan" har du iaf Elsa och mig och co :) SÅ FÅR MAN HÖRA DINA BERÄTTELSER OM SIXTEN IGEN! HAhahah :D men aja, lycka till hur du än gör <3 :)

2009-08-18 @ 20:37:56
URL: http://ielsalinda.blogg.se/
Postat av: MARIA

JA! BÖRJA PPÅ THORILDSPLAN LINNEEY :D

2009-08-20 @ 18:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0