Tjock av mat

Just nu sitter jag hos Karin i blöta mjukiskläder eftersom vi var ute på ett litet uppdrag nyss. Jag har fetaste godispåsen framför mig men Anna hjälper mig att äta. Är jätteeeemätt. Har ätit på Sandys och även ätit tacos idag. Hihihi gooott!

I skolan idag hade vi ingen engelska så vi började tio i elva. Jätteskönt men är väldigt trött eftersom vi slutade halv fem. Skoldagen var väldigt bra, gillar skolan mer och mer faktiskt.

Efter skolan åkte jag in till stan och lallade runt lite. Var trött och Karin tycker jag är tråkig att vara i stan med, sånt får man väll ta är bra på annat hehe.

Imorgon skulle jag träffat Minna men sen så hände det något, blir ledsen på sånt, aja... En liten stund efter bakslaget smsade Jimi och frågade om jag ville komma till honom imorgon. Självklart ville jag det!

Nu blir det till att ta det hellugnt hela kvällen.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0