Tjingpling

Tjingeling! Ja nu var det ett tag sen jag skrev men det är sommaaaarlooov, orkar inte g33ka data hela dagarna då. Det har inte hänt så mycket sen efter prideparaden förutom att my BFF is goooone... Jag har varit med lite kompisar som Tove, Lousie och Madeleine med familj. Med Madde och co var jag igår och vi badade och hade det helmysigt hela dagen/kvällen. Idag gymmade jag med Maria på Friskis och det var skitroligt, inte direkt roligt att gymma då men den flickan får man aldrig nog av! Och jaa jag har köpt ett all-kort på Friskis så nu kan jag träna där med mina flesta kompisar. Den där jympa saken kan ju vara bra att gå för mig för min koregrafiförmåga är inte den bästa om man säger så hihi. Ikväll blir det Sommaren med Göran med Cassandra och fatta om jag har saknat henne!
Juste jag har slingat och klippt mig också! Blev jättenöjd med min färg nu hihi.

NU HAR JAG BRÅTTOM! TJINGGGG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0