Tingaling

TJING! (fult ord btw). Idag börjar jag klockan ett *fniss*. Har inte kunnat sova speciellt bra nu på morgonen så istället tog jag tag i dagen och gick ut för att göra lite ärenden. Jag hjälpte en del tanter att hålla upp dörrar också HAHA! Idag känns det faktiskt bättre med gymnasiet, jag ska storsatsa på någon grupp så får vi se hur det går. Alla mina underbara vänner har verkligen varit till stor hjälp! Josefins historia var riktigt underhållande och Minna känner likadant som mig så yeesh jag tror fasen jag kan klara det här. Jimi, Natalie och Amica som går i tvåan har också gett lugnande ord hoho. Eller okej alla mina snuffisar har varit till hjälp <3

En hälsning till Anders: Vilken storkommenterare du är haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0