The end is not near it's here

Heejsan! Nu när Karin är borta och det är sista sommarlovsdagarna har jag varit med Minna och Siri väldigt mycket. Även Tilde på ett litet hörn hehe. Vi har ju typ hittat vårt nya crew (eller inte) som består förutom oss av Jimi och Sebbe (vart tog Jim vägen?!) Alla dom tre går på Kärrtorp där jag ska börja så det känns helskönt att känna några fler i den skolan.

Vi har iallafall varit med dom två dagar i rad och eldat på stranden och sånt. Det var ju lite mysigt men ingen direkt OC känsla som man vill ha!

idag tränade jag på Friskis med Maria sån där gympa ni vet och jag säger bara INTE MIN GREJ! Fan vad jag suger på korregrafi och sånt tjaffs. Det är lätt konstaterat att fotboll är så mycket roligare och på fotbollsträningarna tar man verkligen i allt men här lallar man runt lite. Jaja jag får väll bli bättre, alla har ju inte blivit frälsta av Gud.

Orkar inte ladda in bilder, är sååå galet trött. Ska nog gå och titta på Micke och Molle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0