Sommarlovet har sitt slut

Nu är jag någonstans jag inte varit på nästan hela veckan, jo hemma! Har precis kommit ur duschen och äntligen känner jag mig lite fräsch för en gångs skull. Har sovit hos Siri dom närmaste dagarna och även hos Minna. Vi har varit på UNG 08 alla dagar och det är rekord för mig. Förra året var det jag och någon (minns inte vem) som var där en halv dag innan vi dog av uttråkning. Fast när man är med Minna och Siri har man nog aldrig tråkigt. Tibby_oboj (HAHA), Yazz, Jimpa och Sebbe har jag också delat mina sista sommarlovsdagar med och det har varit räääätt nice jaaou. Nu på slutet har det hänt så himla mycket att jag knappt fattar var mina andra sommarlovsdagar där det inte hände något har tagit vägen...

Måste även säga att jag har DAAAMP på vissa saker och vissa personer för den delen. Igår blev det nog av alla DESSA saker och hela dagen gick ut på att vara deprimerad ÖÖHH. Fast vissa söta personer var ett litet hopp i mörkret. Aja jag tror ingen bryr sig om jag har damp på vissa personer men det är såå skönt att skriva av sig.

Imorgon börjar jag skolan eller snarare GYMNASIET! Är inte så nervös, det som känns mest jobbigt är att det ligger en halvtimma bort. Ja nu vet ni det, ska typ beställa lite skor och sånt skit nu som jag verkligen behöver! Hatar alla mina ballerinaskor jag har nu! :@


Kommentarer
Postat av: "tibby_oboj"

ääh varför mobbar alla mig för mitt namn :( :) <3

2009-08-24 @ 21:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0