Pride wooo

Tjingaling! Nyss gick Mattias och Minna hem. Vi hade hyrt filmen Barnhemmet men vi vågade inte titta på den så vi kollade på Pirates of the Carribean (stavning?) istället. Idag har jag tittat på Pridefestivalen med Karin och sen varit inne i stadion med Mattias och tittat på Youth något. Det var iallafall friidrott för ungdomar och jag säger bara att dom där tjejernas kroppar var inte att leka med. Blir avundsjuk...

Nu ska jag lyssna lite på Miley för att lugna ner mig och sen sova.

Kommentarer
Postat av: MADDE

LINNEALINNEA! gissa vad?!

jag är in love with OC!!! :D har fått låna första och andra säsongen av en kompis, omg!

kan jag komma till dig på tisdag eftermiddag/kväll? <3

vi höres dude! ;)<333

2009-08-02 @ 23:24:11
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0