Lantskola?!

Hejhej. Idag var en sån dag när man är så trött att man inte kan hålla ögonen öppna. Så var det för mig i skolan men efter skolan blir jag alltid fett glad så då kan jag inte tänka på att vara trött. Jag och några i klassen diskuterade idag hur bra det skulle vara om skolan låg i stan. Det fick mig att tänka på förihelvete jag är ju på landet! Liksom vad gör vi på rasterna? Sitter på en gräsmatta!!! Sååå inte min stil jag är mer van vid att åka och köpa en tröja på fem minuter. Jag gillar inte landet men det kanske är bra för mig att komma ifrån allting och andas lite lantluft. Inte för att jag påstår att folk som bor där är från landet men jag är bara ovan med gräs, that's it.

Efter skolan åkte jag hem till Karin för Maria är förkyld, och vi har dampat (inte brottats i buskar). Vi åt lite pankisar på balkongen hos mig och sen hämtade vi ut lite saker från en H&M som ajg hade beställt. Saknar fan henne och det är jättesorgligt att alla går egna vägar. Fast det känns ju typ inte som att jag kommer ba ÅÅH mina gymnasiekompisar for LAAJJJJFFF! Utan det är mer yeah I stick to my old friends. Somsagt det känns som jag lever ett annat liv än mitt egna i min nya skola.


Nu sover min lillebror som jag har passat och lagt. Ska ta och läsa lite bloggar sen sova. Jag behöver verkligen sova.
PUSS


Kommentarer
Postat av: cookiiiiiiiiiie

hahaa du brukar väl inte åka och köpa en tröja under rastrerna snarare åka på en tisdagslunchrast och köpa nya WOW ! Måste också säga att jagh glömde att berätta att det var en kille som svichade förbi i rullstol idag ochd et gick verklieen snabbt !!

2009-08-25 @ 22:00:33
URL: http://lindbacks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0