Kakfrossa

Nu har jag precis lagt Sixten, passar honom idag igen. Spelar även Farmville och försöker installera Norton anti virus men jag är ju inte så teknisk av mig så vi får se hur det går.

Idag har jag lekt i photoshop i skolan och det är faktiskt roligt och jag kan ju förtusan bli helbäst på det! I skolan liksom!!! Hade två diagnoser, matte och spanska och sen hade jag gympa där vi körde basket. Stötte även på Natalie och det var lite trevligt sådär.

Efter skolan försökte jag göra min läxa men istället började jag frossa i kakor... Drack oboy också, fett länge sen jag gjorde det senast! Nu har jag lite panik FAAN. Ska börja träna snart men vill inte träna själv, Maria får fan ta och bli frisk. Cassandra kom sen runt halv fem och vi tittade på TV och pratade as usual. Sen köpte jag hon och jag varsitt ämnesblock och jag hämtade ut mitt pärlhalsband som var på lagning. Hon i kassan var avundsjuk för hon pratade på som bara den att detta var värdefullt ja detta måste du vara rädd om. Nu har jag iallafall gjort lite av båda läxorna vi har. ÄÄH jag orkar fan inte göra mer...



Kommentarer
Postat av: natta

myyycke trevligt! :)

2009-08-26 @ 21:44:17
URL: http://nftv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0