Första skoldagen avklarad

... och jag är rädd. Vet inte vad jag tycker om min klass än, den känns liksom inte direkt sammanhållen tyvärr. Dom flesta är jättesnälla men jaaa jag hade trottsallt hoppats på mer.

Jag är skiträdd för att förlora mina gamla kompisar, saker förändras liksom. Känns jättejobbigt att inte veta var man har alla längre för det händer så mycket annat i deras liv och det känns som att jag måste välja kompisar för att hinna med dom. Att dom hittar nya kompisar och glömmer mig är nog det som känns mest tungt. People always leave...


Kommentarer
Postat av: Din gamla so-lärare

Hej Linnéa! Du har ju precis börjat och jag är övertygad om att det kommer att fixa sig och att du kommer att klara plugget (och dina vänner) galant.

MVH

Anders

2009-08-17 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0