Det måste varit ödet

Idag var skolan kul. Inte kul men roligare än saker man gör i skolan hehe. Vi photoshopade bilder och tog foton med systemkamera hela dagen kändes det som. Slutade även runt halv fyra när jag egentligen skulle slutat fem. WONDERFUL! Som vanligt krigar man till tunnelbanan vid min skola så man slipper stå där och vänta i 10 minuter om man missar den. Hur kan det alltid vara en minut när man går där? Skuuumt. Jag åkte iallafall in till stan för jag skulle träffa Tove. När jag går ut ur tåget så ser jag någon vinka lite glatt och vem fan är det om inte Minna?! Hahaha blev fett glad och det måste ha varit ödet för om jag skulle varit längre fram i vagnen skulle jag inte sett henne. Tove var seeg så jag satt och pratade där med Minna i en kvart kanske innan jag träffade Tove. Vi gick i någon affär och sen åt vi i Kungshallen. Egentligen ville jag ha kycklingcurry macka men nää nää där hade hon ätit i förrgår. Det var iallafall jättekul att träffa henne igen! :D När jag kom hem gjorde jag läxorna, stretchade och duschade. Yeaaah fresh. Nu är det FB som gäller.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0